Tuesday, July 12, 2016

Bupropion 34






+

Bupropion (Wellbutrin Zyban) nedir? Bupropion Wellbutrin bende çok antidepresan ilaçlar kullandım ve hiç biri işe yaramadı daha çok hayatımı bol baharatlı çorba gibi yaşattı ve o stresli günler Höhle sonra doktor iki sene önce babama sigara bırakması için reçete etmişti babam böbreklerinden rahatsız oldugu için ilacı bıraktı Yıl 2014 bende sigara kullanıyordum inanmıyordum sigarayı bırakacağımı . Kutusu 6 ay kadar mutfakta süs bardakların Arasinda buldum ve Netten araştırdım dikat bozukluğu içinde kullanılıyormuş bende 300 mg suyla ICTIM 2 saat sonra etkisini gösterdi ve bir direnç geldi beynimde enerji tavan yaptı 16 saat uyutmadı bir gün içmedim 18 adet kalmıştı ve bir eczaneye gittim bu ilaç aç tok diye sordum. Bu ilaç piyasadan kaldırıldı dedi 18 adedi bölerek içmeye başladım zoder bölünüyordu:) kısacası bu ülkede işe Yarayan kaldırılır işe yaramayan piyasadadır harbiden üzüldüm dikkat bozukluğu, ma iyi gelmişti doktor Ritalin 18mg reçete Yazdi 3 ay kullandım ayný etkiyi göremedim sadece uykusuzluk yaptı içimdeki hasarı bilmiyorum. Son olarak ta Concerta 28 mg ICTIM işe yaramadı. Wellbutrin nerde bulabilirim.-_? Bir Cevap Yazın Cevabı iptal et Atanur Yıldız: Açıklama: "Bildnis der Mutter und Tochter am Strand" cümlesinin konuyla ilgisi yoktur. Yanli. Atanur Yıldız: Portrait von Mutter und Tochter am Strand. Atanur Yıldız: öncelikle bu düşüncelerinizi, burada yazdıklarınızı doktorunuzla (psikiyatri doktoru ile). Atanur Yıldız: Yapmanız gereken bir psikiyatri doktoruna gitmek. Devlet Hastanesi psikiyatri polikliniğine gidin. Atanur Yıldız: Bu söylediklerinizi bir doktorla, psikiyatri doktoru ile paylaşmanız gerekiyor. Geçmiş olsun. Atanur Yıldız: Siz ilacı doktor tavsiyesi ile mi aldınız yoksa eczaneden mi aldınız? Çünkü sizin de belirtt. Atanur Yıldız: Korkulacak bir şey yok. İlacı bir doktor denetiminde kullanabilirsiniz. Bu, sigarayı bırakmaya. Atanur Yıldız: Ağızda tat alma duyusunda azalma ilacın önemsiz bir yan etkisi olup bir süre sonra geçecektir. Atanur Yıldız: Sigarayı bırakmış olmanızdan dolayı sizi kutlarım, ancak bu ilacı (Champix) Doktor kontrol. Atanur Yıldız: Bu anlattıklarınıza göre bipolar olmanız ihtimali var. Ama bir psikiyatri doktoruna muayene olm.


hagaclicenrecursoscolombia8.blogspot.com


No comments:

Post a Comment